HTML

Roszík Gábor blogja

Figyelemmel kísérve a hazai közéleti, politikai eseményeket, azokról szeretném elmondani véleményemet, keresve a lehetőséget: mit lehet itt tenni?

Friss topikok

Linkblog

Nemzeti csúcs

2008.10.17. 23:03 Roszík Gábor

PÉNTEKEN:

Kissé cinikusan azt mondhatnám: lázban ég az ország... Holnap lesz a nagy megegyezés! Hát ebben az ügyben pesszimista vagyok, mert végül is az ég világon nem fog történni semmi. Adja Isten, ne legyen igazam.

Az persze önmagában szép dolog, hogy ennyi különböző ember egy asztal köré le tud ülni, ilyen még nem volt. A köztársasági elnök helyében én elmentem volna, elmomdtam volna, hogy dicséretes ez a közös beszélgetés, sok sikert kívántam vona, majd otthagytam volna a tanácskozást. Szombaton meglátjuk mi lesz.

VASÁRNAP:

Megláttuk... nagyjából az, amit vártam. Hogy lesz-e még ebből valami, nem tudni. Viszont Dávid Ibolya beszéde nagyon jó volt, a legbátrabb volt az összes közül, gratulálok!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://roszikgabor.blog.hu/api/trackback/id/tr30719450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása