HTML

Roszík Gábor blogja

Figyelemmel kísérve a hazai közéleti, politikai eseményeket, azokról szeretném elmondani véleményemet, keresve a lehetőséget: mit lehet itt tenni?

Friss topikok

Linkblog

SZENTPÉTERVÁR – November 9.

2009.11.09. 20:44 Roszík Gábor

 

Ma reggel borzalmas dolog történt: nem kaptam tejbegrízt. Ez tagnap óta a levegőben lógott. Úristen! Most mit gondolhatnak rólam? Remélem nem rajtam, keresztül ítélik meg a magyarokat…
Viszont volt ham and eggs, két tojásból, s hússal töltött palacsinta sütve, majonézzel. A tejbegríz helyett. Gondoltam, ez is jó lesz. Mikor neki
kezdtem, derült ki, hogy túrókrémmel van töltve, s vaníliás öntet van hozzá, nem majonéz. Azért ez fölért egy egész heti kásával…
 
Délután megint Hóanyónál jártam. Útközben az Izsák Székesegyház mellett megy el a busz. Holnap feltétlenül bemegyek. Ma nagyon meglepődtem Hóanyónál, egyébként, mert bemutatta édesanyját, elmúlt már kilencven éves. Úgy döntöttem, hogy ő meg az öreg néne, őzike nélkül…
Lakásuk is kész mesebirodalom, úgy néz ki, ahogy 100 évvel ezelőtt, de barátságos, jól érzi magát benne az ember.
 
Hazafele benéztem az ifjúsági órára, szinte már „közéjük” mentem, vittem nekik kekszet, mákos-mézes puszedlit, s hasonlókat, nagyon örültek neki. Hétkor átmentem a templomba, finn zongoraművésznő adott koncertet egy gyermek-segélyező alapítványnak, Bach, Chopin, Rahmanyinov, Ravel volt porondon.

 

Ma reggel elég borzalmas dolog történt: nem kaptam tejbegrízt. Ez tegnap óta a levegőben lógott. Úristen! Mit gondolhatnak rólam? Remélem nem rajtam, keresztül ítélik meg a magyarokat…

Viszont volt ham and eggs, két tojásból, s hússal töltött palacsinta sütve, majonézzel. A tejbegríz helyett. Gondoltam, ez is jó lesz.

Mikor neki kezdtem derült ki, hogy túrókrémmel van töltve, s vaníliás öntet van hozzá, persze nem majonéz. Azért ez fölért egy egész heti tejbefőtt kásával… 
 

Délután megint Hóanyónál jártam. Útközben derült ki, hogy az Izsák Székesegyház a Kazah Székesegyház, amire meg azt gondoltam, hogy a Kazah, az meg az Izsák. Az embert érik meglepetések 11 nap után is. Mindenesetre elnézést kérek a félrevezetésért, kijavítottam a hibát. Az Izsákba holnap megyek, útba esik Holle Anyóhoz. Ma ott is meglepődtem egyébként, mert bemutatta anyukáját, lehet talán kilencven éves, ő meg az öreg néne, őzike nélkül…

Lakásuk is kész mesebirodalom, fogadok, úgy néz ki, ahogy 100 évvel ezelőtt, mellesleg nagyon barátságos. 
 

Hazafele benéztem az ifjúsági órára, már „közéjük” mentem, vittem nekik kekszet, mákos-mézes puszedlit, s hasonlókat. Hétkor átmentem a templomba, finn zongoraművésznő adott koncertet egy gyermek-segélyező alapítványnak, Bach, Chopin, Rahmanyinov, Ravel volt porondon.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://roszikgabor.blog.hu/api/trackback/id/tr961513742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása